sobota, 28 sierpnia 2010

Lakier Wibo Extreme Nails nr 299

Z dwójki nowych lakierów ten poszedł na pierwszy ogień ;)
Lakier ma odcień wg. mnie koralowy, ciepły. W świetle wygląda lekko różowawo (na zdjęciach też), a gdy jest ciemno robi się bardziej czerwono-pomarańczowy.
Co mnie bardzo zdziwiło to jego krycie - wystarczy 1 warstwa i nie widać prześwitów a kolor jest bardzo intensywny. Malowanie nim też jest banalnie proste, bardzo wygodny ma pędzelek. Co do trwałości - mam go obecnie drugi dzień na pazurkach i na końcach się lekko ściera, ale widać to dopiero z bardzo bliska, więc nie jest źle, bo nie odpryskuje.
Coś mi się wydaje, że niedługo przejdę się do Ross. po jakieś inne kolorki :D

Fotki: z lampą i dwie w świetle dziennym, bo słońca nie było.


1 komentarz:

  1. No nie moge i znowu kusisz... Chociaz mam podobny z Eveline i Sensiqe;)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń