sobota, 28 sierpnia 2010

Nowe nabytki 2

Kolejne zakupy z tego tygodnia :) Tym razem poszalałam trochę kolorówkowo:
- podkład Bourjois kupiłam, bo akurat był na promocji w Rossmannie, a kiedyś już się na niego czaiłam. Jest bardzo leciutki, prawie transparentny na twarzy, ale jednak widać, że ujednolica koloryt. Po całym dniu cera mi się trochę świeciła, ale wystarczyło użyć pudru.
- błyszczyk Maybelline - bardzo naturalny kolor, podkreślający naturalny odcień ust. Ślicznie się mieni, nie wysusza i całkiem długo trzyma się na ustach o ile się nie je i nie pije. Polubiłam go od pierwszego użycia, wczoraj w pracy cały czas się nim malowałam :D
- lakier Wibo Extreme nails - numer 299.
- lakier Wibo Your Fantasy - numer 42, ciemny metaliczny róż. Jeszcze go nie używałam, ale chyba malowanie może być ciężkie, bo jest wodnisty i ma bardzodługi pędzelek. Przekonam się niedługo jak mi pójdzie z nakładaniem go.

2 komentarze:

  1. Wibo ma cudowne lakiery z serii Extreme Nails, boskie kolory - mam az 5 , ale nie ten który prezentujesz ;) Dlatego kusisz!!!

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauważyłam, że te lakiery cieszą się duużą popularnością :)

    OdpowiedzUsuń