czwartek, 5 sierpnia 2010

Oceanic, AA Ciało Wrażliwe, Odżywczy balsam do ciała Zmysłowa Malina

Na pierwszy rzut postanowiłam opisać ten balsam.
Jakiś czas temu firma Oceanic zmieniła szatę graficzną kosmetyków serii AA(wg. mnie na ładniejszą ;)), co nie umknęło mojej uwadze i między innymi dlatego skusiłam się na to smarowidło. Miałam balsam malinowy kilka lat temu jeszcze w poprzednim opakowaniu i byłam z niego zadowolona.
Ten "nowy" właściwie nie różni się niczym: pachnie tak samo apetycznie malinową Mambą, świetnie nawilża i i wygładza skórę. Coś chyba jednak w składzie zmienili. Wydaje mi się, że jest gęstszy niż poprzednia wersja. Poniżej załączam zdjęcie, na którym widać w jakiej postaci wychodzi z tubki.


Jeśli chodzi o wady tego kosmetyku to ja nie zauważyłam żadnych poza tym, że nowe opakowanie jest bardzo twarde i ciężko z niego wyciskać balsam. Jestem gdzieś w połowie zawartości i czuję, że wyciskanie resztek będzie męczące.

4 komentarze:

  1. Nie miałam tego balsamu, ale z tego co wachałam w sklepie to ten nowy ładniej pachnie :D Bardziej kwaskowato :)
    A jak się wchłania?? Zostawia "coś" na skórze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostawia lekki film, ale nie tłusty na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Więc znalazł się na mojej liście, obok maseł z Bielendy - awokado i granat :D Tylko najpierw ... muszę zużyć 3-4 z tych co mam :mdleje:

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten balsamik, pachniał pięknie, nawilżał przyzwoicie :) Muszę kupić znowu na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń