poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Lakier Essence, Eclipse, 01 Undead?

Pora na pierwszą recenzję lakierową :) Padło na Essence, bo akurat miałam go na pazurkach.
Lakier ten jest czarny z różowo-fioletowymi drobinkami brokatu. Zaliczam go do tych raczej wodnistych, gdyż trzeba dobrze obetrzeć pędzelek o krawędź żeby nie nabrać na raz zbyt dużo.
Po nałożeniu 2 warstw kryje dobrze, nie widać prześwitów. Przy jednej warstwie jeszcze mogą być widoczne.
Schnie całkiem szybko, choć ja używam dodatkowo przyspieszacza z Palomy.
Na paznokciach lakier wygląda mniej ładnie niż w buteleczce. Czerń jest głęboka a drobinki ładnie lśnią, ale tylko w mocnym słońcu albo zapalonym świetle. Gdy siedzę w domu albo w cieniu widać, że jego powierzchnia jest nieco chropowata(widać to na jednym ze zdjęć) i nie błyszczy tak ładnie. Może gdybym użyła na wierzch jakiegoś bezbarwnego nabłyszczacza byłoby lepiej, ale póki co nie mam  nic takiego ;)
Jeśli chodzi o trwałość - u mnie po jednym dniu widać już lekkie przetarcia na końcówkach, ale trzeba się dobrze wpatrzyć by je dostrzec. Po 2-3 dniach jednak zmywam lakier, bo i tak kolor zaczyna mi się nudzić ;)
Przy zmywaniu trzeba się trochę napocić, bo całe palce są czarne, w dodatku brokat też lubi się rozłazić wszędzie. To taki mały minus, ale trzeba się z tym liczyć przy takich lakierach.

Poniżej zdjęcia:  z lampą, światło dzienne(tutaj widać chropowatość lakieru), światło słoneczne.

4 komentarze:

  1. Słabo widać te drobinki ;)

    Dlaczego u Ciebie otwierają się wszystkie zdjęcia a u mnie te, które sa po lewej stronie nie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie udało mi się ich uchwycić, choć próbowałam.

    Co do zdjęć - nie mam pojęcia. Umieściłam je normalnie i nic nie zmieniałam w ustawieniach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten lakier :) Nie przepadam za czarnymi lakierami ale ten zdecydowanie ma swój urok :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie wszelkie kombinacje z czernia i ten lakier spodobal mi sie "od pierwszego wejrzenia":)))szkoda tylko,ze te drobinki nie sa bardziej widoczne...

    OdpowiedzUsuń