sobota, 27 listopada 2010

Zestaw Galenic do cery normalnej i mieszanej

Miałam opisać ten zestaw w zeszłym tygodniu, ale stwierdziłam, że lepiej jak poużywam go trochę dłużej niż 2 dni ;)






Zestaw ten składa się z kosmetyczki i miniaturek 5 produktów:
1. Aquapulpe Krem lekki nawilżający skóra normalna i mieszana 15 ml - krem ten ma konsystencję lekkiego, różowego, nieprzezroczystego żelu. Pachnie delikatnie. Bardzo szybko wchłania się i mimo lekkiej konsystencji przyzwoicie nawilża. Moją cerę nawilża wystarczająco, mimo suchego powietrza w domu i pracy. Makijaż tez trzyma się na nim dobrze. Myślę powoli nad zamówieniem pełnowymiarowego produktu :)
2. Aquapulpe Maseczka błyskawicznie nawilżająca 15 ml - tak jak krem ma lekką konsystencję i po nałożeniu wygląda tak jakby całkiem się wchłaniała w skórę, nie pozostawia właściwie żadnej warstewki. Nawilża nawet dobrze, ale wydaje mi się, że do przesuszonej cery będzie za słaba.
3. Argane Olejek regenerujący do ciała 15 ml - przede wszystkim na uwagę zasługuje piękny zapach i nietłusta konsystencja. Stosuję odrobinkę tego olejku na przesuszone dłonie i dzięki niemu są przyjemnie miękkie i gładkie. Nie próbowałam nakładać go np. na twarz, ale może jeszcze to sprawdzę.
4. Argane Krem do rąk odżywczo-regenerujący SPF 15 15 ml - najgorszy produkt z całego zestawu. Moje dłonie po tym kremie są wciąż szorstkie :( Nie nawilża tak jakbym chciała. Plusem jest ładny zapach i delikatna konsystencja nie pozostawiająca tłustawej powłoczki.
5. Pur Łagodny tonik kojący 15 ml - pachnie przyjemnie, choć trochę "męsko" ;) Używam go wieczorem po umyciu twarzy i zauważyłam, że czasem jeszcze płatek jest nieco brudny, więc tonik dobrze zbiera to, czego żel/pianka nie doczyściła. Po użyciu cera jest przyjemna w dotyku, tonik zostawia taką jakby satynową powłoczkę. Bardzo przyjemny kosmetyk, choć jak dla mnie za drogi, wolę tańsze toniki.

Podsumowując - po wypróbowaniu całego zestawu skłonna jestem zakupić krem i prawdopodobnie niedługo to zrobię :) Chętnie skusiłabym się też na olejek Argane i tonik Pur, ale jednak są chyba za drogie.

3 komentarze:

  1. A gdzie można kupić te produkty? Ile zapłaciłaś za ten zestaw?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dominika, załączam link do Apteki Słonik. Ja tam kupiłam ten zestaw: http://aptekaslonik.pl/prod_info.php?c=&products_id=9062&n=galenic-aquapulpe-sk-normalna-mieszana-zestaw-5-miniproduktow-gratis-kosmetyczka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nietłusty olejek? Bardzo mnie zaciekawił tn specyfik, jednak troszke za drogi jak dla mnie ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń