piątek, 12 listopada 2010

Ujędrniające masło do ciała czekoladowo-kokosowe Dax Cosmetics Perfecta Spa

Jak tylko te masła pojawiły się w sprzedaży nie mogłam obok nich przejść obojętnie ;) Początkowo chciałam kupić wersję wanilia&pomarańcza, ale jak na czekoladoholiczkę przystało zwyciężyła chęć wypróbowania wariantu czekolada&kokos. Nie miałam wcześniej peelingu o tym zapachu(miałam tylko marcepanowy i wanilia&pomarańcza), więc nie bardzo wiedziałam jakiego zapachu mogę się spodziewać.
Niestety zapach masła mnie zawiódł :(


Jak dla mnie zapach przypomina wyrób czekoladopodobny, zalatujący sztucznością i w dodatku bez grama kokosu :/ Choć na pierwszy "niuch" masło wydało mi się podobne do masła Farmony z czekoladą i pistacjami, to jednak po nałożeniu na skórę wyszła z niego ta chemiczna nutka, która na szczęście w tym przypadku nie utrzymuje się na skórze zbyt długo. Po ok. 30 minutach od posmarowania ciała aromat staje się słabo wyczuwalny a rano(smarowałam się na noc) nie czuć na skórze już nic.
Na plus mogę zaliczyć świetną, budyniową konsystencję. Jest puszysta i nie tłusta. Masło nie zostawia filmu na skórze, ale dobrze nawilża. Zwłaszcza łydki, które są chyba jedyną częścią mojego ciała, która ma tendencję do przesuszania, zwłaszcza jesienią i zimą.

Podsumowując - mnie to masło nie zachwyciło zapachem, ale jakoś postaram się zużyć opakowanie do końca. Na pewno na nogi nadaje się świetnie ;)








13 komentarzy:

  1. a ja kupilam wlasnie wanilia i pomarancza i no coz, peeling pachnie ladniej...a marcepanowy peeling polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Marcepanowy był może ciut za słodki, ale zużyłam go z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam z tej firmy czekoladowo-kokosowy peeling do ciała. :) a gdzie Ty dostałaś takie masło, bo ja go nigdzie nie widziałam? :)

    Zapraszam do mnie. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. W Rossmannie są te masła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A tak bardzo liczylam na wiernie odwzorowany zapach peelingow:(

    OdpowiedzUsuń
  6. również zawiodłam się na tym masełku..dalam się skusić promocją..i ja także jestem wielbicielką czekolady.. ech.. gdyby nie ten zapach, było by wszystko dobrze. Może spróbuje peelingu z tej serii i bedzie o niebo lepszy?..

    OdpowiedzUsuń
  7. okropna kusicielka :( aaaa ja mam tyle maseł!!

    OdpowiedzUsuń
  8. W SP są testery :p Poniuchałam więc ostatnio.

    W opakowaniu zapach czekoladowego masła jest dosyć podobny do zapachu peelingu, ale całkiem możliwe, że w kontakcie ze skórą się zmienia. Dla mnie wyraźnie przebijają kawowe nuty (zarówno w peelingu jak i w maśle) które o ile w peelingu mi nie przeszkadzają, tak na skórze nie byłabym skłonna tolerować ;) Odpada więc.

    Masło pomarańczowo-waniliowe ma delikatniejszy zapach niż peeling. Może się skuszę na tą wersję.

    Póki co chodzą za mną masła Eveline: kozie mleko i kakaowe z olejkiem awokado

    OdpowiedzUsuń
  9. No ja też myślę o tych masłach Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wąchałam testery w SP i dla mnie te zapachy są mdłe, chemiczne. :| A miałam nadzieję, że będą cudowne. Jedynie pomarańcza z wanilią mnie ujęła, więc może wypróbuję...

    eveline kusi mnie tym słonecznikowym masłem ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusiło mnie to masełko, bo ma bardzo podobne opakowanie do TBS ;) Ale wybrałam Farmone, bo jak byłam w Drogerii Natura, to uprzejma Sprzedawczyni dała mi niuchnąć i użyć troszeczkę :) Zakochałam się w nim ;) Oczywiście wybrałam czekoladę i pistację!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Iwetto, Farmona a Dax to jak niebo i ziemia ;) Gdybym mogła teraz wybrać to znów bym chętnie wzięła Farmonę.

    OdpowiedzUsuń
  13. a tu mnie zasmuciłas a ja myslalam ze zapach jest jakiś super ,co nie zmienia faktu że lubie masełka do ciała hihih:)
    zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń