niedziela, 12 września 2010

Lakier Colour Alike nr 422

Lakier ten kupiłam już dość dawno temu w Galerii Krakowskiej w takej apteko-drogerii obok wejścia od ul. Pawiej. Mają tam całkiem sporo różnych malowideł do wyboru i jak tylko jestem w GK zawsze tam zaglądam :)

Nie znam marki Colour Alike, to mój pierwszy kosmetyk tej firmy. Niestety adres ich strony internetowej podany na buteleczce jest nieaktywny. Z tego co pamiętam jednak, gdy kupowałam lakier było do wyboru kilka kolorów, a mnie spodobał się numer 422.

Odcień, który wybrałam to ciemna, metaliczno-stalowa szarość z niebieskim błyskiem, który widać najlepiej na zdjęciu buteleczki. Jakoś na pazurkach nie udało mi się tej mieniącej poświaty uchwycić.
Bardzo lubię ten lakier po pierwsze dlatego, że bardzo szybko schnie, łatwo się nim maluje i mimo, iż mam go długo - nie zrobił się glutowaty. Plusem jest też jego trwałość. Po 2-3 dniach jedynie lekko się ściera na końcach, ale nigdy jeszcze mi nie odprysnął.

Poniżej fotki, na paznokciach mam 2 warstwy.



4 komentarze:

  1. Bardzo ładny kolor :D Ile kosztował?

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuper kolor,daloby rade kupic jeszcze taki?ladnie prosze:)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pamiętam już ceny niestety.

    Hexiu nie wiem kiedy będę w GK znów, ale jakbym się wybierała dam Ci znać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Isa jak bedziesz miala okazje to super :)

    OdpowiedzUsuń