niedziela, 6 marca 2011

Nowe zakupy lakierowe + wczorajszy eksperyment ;)

Korzystając z okazji, że w piątek byłam w Galerii Kazimierz wybrałam się do Natury pooglądać kosmetyki Catrice. Niestety trafiłam na pustą szafę, bo panie dopiero wykładały towar :/ Musiałam obejść się póki co smakiem, ale na pocieszenie kupiłam matującego top coata z Essence, brokatowy lakier i cukierkowo-różowego Glam Wear`a (numer 403). Zdjęcia GW będą niedługo.
Na zdjęciu pojawił się też lakier Oriflame Blue Metal, którego mam już od pewnego czasu i bardzo go lubię.
Poniżej dodaję zdjęcie, na którym mam pomalowane nim paznokcie a na nich brokatowy Essence. Mimo, iż wolę gdy drobinki brokatu są nieco mniejsze to jednak uważam, że efekt końcowy nie wygląda tak źle ;)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz